perjantai 2. marraskuuta 2018

pelottaa

Miks mä en sovi tänne
Haluisin vaan huutaa tossa lattialla
Enkä vaan jotenkin jaksa
Mua pelottaa
Eikä mulla ole ketään
Miks en jaksa niinkuin kaikki muut
Miksen vaan mene töihin
Opiskele
Hymyile
Kaikki on jossain sumussa
Mä en saa otetta siitä

Miks maailma on näin paska
Hyvät lähtee ekana
Ihmiset näkee nälkää kun me ylensyödään
Mä en jaksa opiskella
Kun kaikki ei edes saa mahdollisuutta siihen
Ihmisiä on osastolla
Mä vaan oon surkea
Ihmiset alkoholisoituu
Ne ei saa hoitoa
Lääkereseptit käteen tai linnaan
Ihmiset katoo ympäriltä
Mä en pääse eteenpäin
Mä oon täällä
Miks en vaan ota apua ja empatiaa vastaan
Miks itketään ihmisten perään
Kun ei jaksettu niitä elossa koskaan nähdä
Voidaan olla vitun hvvillään
Ei nähdä. ollaan sokeita
Ei kerkeä
On kaikkea omaa paskaa
Asiat ei ookkaan entisellään

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti