tiistai 2. lokakuuta 2018

Pakkomielteisen siivoojan lista, ilman päätä ja häntää

Siivojan TOP10
(Tunne, jota ei välttämättä vaihtaisi mihinkään)
1. Kun olet saanut koko asunnon siivottua
2. Kun saat pyykit telineelle kauniisen järjestykseen
3. Kun viikkaat pyykit värijärjestyksessä kaappiin
4. Kun voit kävellä ympäri asuntoa ja jalkapohjiin ei tartu mitään likaa
5. Kun ikkunat kiiltää ja melkeen sokaistut kun aurinko heijastaa niistä
6. Se tunne kun millää tasoilla/pinnoilla ei ole pölyä 
7. Puhtaat petivaatteet
8. Vessan "raivopeseminen", kun on paska fiilis
9. Valkoinen, kiiltävä jääkaappi
10. Kun oot tehnyt tämän kaiken, vienyt roskat, pyyhkinyt myös kaikista esineistä pinnat + kaikkien seinien, lattioiden ja kaiken hinkkaaminen puhtaaksi, niin että käsin sattuu.


Hävettää olla pakkomielteinen tälläisestäkin asiasta. Kaikki mun aika menee siivoomiseen tai vähintää teen sitä samalla kun puuhaan muuta. Kun meen kyläilemään, siivoan siellä. Ei sillä, että sun asunto olisi paskanen, mulla vaan on pakkomielle. Mun kaikki ystävät nykyään kieltää mua siivoamasta heidän luonaan ja jos edes piilossa yritän siivota kuulen siitä kyllä. Se kai on vaan tapa pitää mun pää kasassa. Jos istahdan alas ja huomaan pöydällä likaa mun on vaan pakko nousta ja korjata asia. Unohin myös mainita että oon semi hygienia pakkomielteinen myös. Siivoan muuten myös unissani. Mitä vittua?
Oisin kuulemma hyvä rikospaikan siivooja. Mafiat ottakaa yhteyttä. Ei yhden yhtäkään tahraa!

(Sori, en löytänyt kivaa kuvituskuvaa aiheelle siivous)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti